Telefon: 0268-413180 / 0728-994472
Email: contact@akro.ro
Str. Zizinului, Nr. 110, Et. 2, Brasov
Logo Akro-ai

Cariere

AKRO angajează Responsabil Vânzări-Ofertare

Cine suntem noi?
AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor.
Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate.
Ești proactiv și dornic să lucrezi în domeniul tratării apei?

Vino în echipa noastră în rolul de: Responsabil Vânzări-Ofertare.

Misiunea postului:
În acest rol vei promova soluțiile tehnice personalizate ca urmare a suportului tehnic oferit clienților companiei. Vei lucra în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente.

Durata contractului: nedeterminată
Program de lucru: full time

Ce vei face la AKRO:
• Interacționezi telefonic cu clienții noștri, oferi consultanță tehnica și întocmești oferte de preț;
• Urmărești respectarea și finalizarea procesului de vânzare;
• Porți discuții tehnice și plasezi comenzi către furnizorii externi;
• Întocmești situații și rapoarte referitoare la comenzile primite de la clienți;
• Contribui la dezvoltarea și eficientizarea continuă a responsabilităților principale propunând soluții și proceduri cuantificabile și realizabile.

Ne dorim ca viitorul nostru coleg/ă:

• Să cunoască limba engleză la nivel avansat, pentru a putea comunica eficient cu clienții și furnizorii noștri;
• Să aibă abilități tehnice sau să fie absolvent de Universitate tehnică;
• Să dețină abilități excelente de comunicare, fiind capabil să discute cu clienții noștri cu amabilitate și profesionalism;
• Să fie o persoană organizată și perseverentă în gestionarea sarcinilor de lucru, angajată să depună eforturi suplimentare pentru a atinge rezultate excelente;
• Să fie dispus să învețe și să se dezvolte continuu, contribuind astfel la creșterea echipei noastre.

Noi îți oferim cu drag:
• Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă;
• Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră;
• Training specializat pentru a-ți dezvolta cunoștințele despre tratarea apei;
• Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală;
• Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați.

Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 7 zile de la data aplicării.
Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: office@akro.ro. Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să explorezi site-ul nostru: www.akro.ro.

Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!


AKRO ANGAJEAZĂ Asistent Manager

Cine suntem noi?
AKRO este un brand românesc, prezent pe piață de peste 20 de ani într-un domeniu important: tratarea apei primare, dezinfecția apei cu raze UV, ozon și clorinare, sisteme de condiționare a instalațiilor.
Promovăm grija pentru apă, calitatea premium și inovația, fiind ghidați de valorile Profesionalism, Durabilitate și Flexibilitate.

Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii, ce manifești multă empatie în relațiile interpersonale, atunci vino în echipa noastră în rolul de: Asistent Manager.

Misiunea postului:
În acest rol vei contribui la buna gestionare a activităților administrative și de secretariat ale companiei. Vei lucra în subordinea Directorului General, alături de colegi din alte departamente.

Durata contractului: nedeterminată
Program de lucru: full time
Locație: Birou, Brașov

Ce vei face la AKRO:
• Te asiguri de buna desfășurare a activităților administrative: gestionarea corespondenței electronice, evidențelor suport pentru departamentele companiei, efectuarea comenzilor necesare.
• Asiguri fluxul de informații, documente și comunicare dintre departamentele companiei și către clienți sau furnizori.
• Îndeplinești sarcini ce țin de planificări ședințe, rezervări, publicare anunțuri, distribuirea internă a documentelor.
• Informezi în permanență Managerul General în legătură cu derularea proiectelor și finalizarea sarcinilor.

Ce ne dorim de la tine:
• Deții excelente abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori.
• Ești proactiv/ă și să aibă capacitatea de organizare a timpului de lucru și a sarcinilor aferente.
• Ești o persoană atent/ă la detalii, orientat/ă către obținerea de rezultat și să manifeste dorință de învățare permanentă.
• Ai experiență de minim 1 an într-un post similar, bune cunoştinţe ale limbii engleze, operare în Microsoft Office.

Noi îți oferim cu drag:
• Salariu fix, bonusuri de performanță și tichete de masă, asigurare medicală după finalizarea perioadei de probă.
• Zile de concediu suplimentare în funcție de vechimea acumulată în firma noastră.
• Training specializat pentru a te dezvolta personal și profesional.
• Acces la o bibliotecă variată cu cărți de dezvoltare personală.
• Un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de profesioniști implicați.

Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în trei etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării.
Trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: contact@akro.ro.
Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: www.akro.ro.

Te așteptăm cu drag în echipa AKRO!